Tuesday, January 25, 2011

äkki...

tere-tere :)
nagu näha on meile veel üks follower tulnud! tänud :)
kuna katre on rootsis, pean mina teid lõbustama.
sorri, et eile ei kirjutanud :)
niisiis, meie blogi on külastanud üle 100 inimese :) , mis on küll päris väike, aga ikkagi.
pole mitte midagi erilist kirjutada.
koolis oli suht igav, nagu alati... :S
igatahes, mul on lugejatele/teile üks palve!!!
palun kommenteerige meie postitusi ka, see oleks väga tähtis meile (katrele ja minule)! :)
hästi tore oleks, :D
täna tuleb nähtavasti väike postitus, kuna mul oli nii igav päev jahm.
oot oot, ma saan ju eilsest päevast ka rääkida! :D
eilne päev oli suht kurnav, aga elab üle.

kool - 8:15 - 13:00 (veab ju, iga esmaspäev :D )
15:20 - bussi peale, trenni :D
             
16:15 - trenn oli suht väsitav. :D katrega saatsime suht tihti sõnumeid ka seal.
            alati ütles, et seal on nii äge jne. peaks ka minema mingi aeg laeva peale. :D
17:15 - trenn lõppenud!! KOJU, wuhuu! :D (tglt. sain kell 18:00 koju, kuna me (isa ja mina) ootasime mu 
                                                                    venda :S)
18:00 - KODUS!
18:00 - õppima... :S
22:00 - kooliasjad kokku.
22:30 - magama!!! jessh. :D

VOT! selline oli minu eilne päev, umbes.
mingi tüüp proovis bussis mulle muljet avaldada,
rääkis seal mitu kõhulihast teeb enda sõpradele, ta rääkis suht valjusti,
kuna mul olid kõrvaklapid peas ja ma kuulasin teda. :S
mingi tukapede oli. :D
ja kui ma trennis olin, nägin et ta ei teinud mitte midagi erilist,
ainult passis seal, rääkis treeneriga ja sättis oma juukseid ja tegi hairflip'i. :S
haige.

päris pikk postitus tuli, kõige pikem läbi aegade. :D
olge mõnusad!
tsaukss. :)
Gajane


<--- KID CUDI (üks mu lemmikumaid lauljad) :D

No comments:

Post a Comment