Wednesday, January 26, 2011

Hei...!

Tulin just Rootsist koju..(L)
home sweet home..:D
Seal oli nii äge....
Esmasp. jõudsime laeva  u kell 18.00
Õhtul oli disko särkivärki ,ja siis kell 00.00 oli mingi 'World of misery'
Rolf Roosalu laulis ja siis tema vadever tantsijad..> see oli äge..(Y)
Ja siis mingi jõujunn ronis mingi nööri otsa ja siis tegi seal mingeid trikke..:D
Mingi naine laulis seal mingi mehega >Hästi laulavad..:D
Ja siis nad laulsid ükskord ''waka waka''-t ja ilmselgelt  kõik oskasid seda ja siis karjusid ..:D
Hmm.. Gajanega saatsime sõnumeid, tegin pilte kh agg lõpuks sai aku tühjaks:(
ag ma tõmban need arvutisse ja siis panen üles kuskile..:D
Need kajutid kus me magama pidime olid NIIIII väiksed,
u 3*3m ja veel neljakesi ühes kajutis..:O :S
AA. ja muide Sale meie laev ei läinud põhja, nagunäha olen ma elus ja terve..:D
Ja vaat kui me tantsisime siis laev täiega kõikus ja kõik vajusid ühele poole siis teisele..:D
Aaaaa..ja nyyd naerge nii kuis jaksate -_-
Suurtele oli seal mingi Limbo mäng ja siis, üks naine läks sealt alt läbi ja siis tal püksid kärisesid niiet..:D:D:D:D-
kõik elueest naersid, ta ise naeris kh :D
nii.. seal oli mingi loto mäng (PS: peavõit oli 6000 kr.),
ja siis ühed poisid võitsid kaks korda niiet kokku nad said mingi 2000.- :P
Hmm mis veel..aaa...me läksime sööma Rootsi,
mingisse kebabi kohvikusse :S
Ja siis ma võtsin friikartulid ja mingid imelikud lihapallid,
Ja uskuge mind need lihapallid olid lhtsalt niii ...:S:S:S:S,
kui üldse võimalik on olla..;)
Ja siis laeval oli mingi pood kus oli niiii suur pulgakomm,
sama suur kui  teie pea...:D
JA linnas käisime H&M-is ma arvasin, et seal kuskil on mingi suur H&M,
aga sa kõnnid kaks sammu ja jälle uus H&M :D ,
sain palju riideid, ehteid jne..:D
AA..ja laeval oli veel mingi meigi pood vms..:D
ja siis me käisime enne pidu sealt läbi ja siis olime nagu nakitrallid..:D
ja nii u iga 2-he tunni tagant..;)
Käisime ka mingis candylandis.. mmm..:P kommid..:D
Kohver täis neid suht..:P
Ostsin veel mingeid pastakaid 'I (L) stockholm..:D
Mul on veel palju kirjutada aga ma lhtsalt ei jõu enam..:D
PS: rootslastel on nagu sügis, mõned käivad pusadega ringi linnas ja lund seal pole peaaegu üldse..:D

(Osssa..:D)


(That'ś what I did..:D)
Tsaukipauuki..:D
Katre

1 comment: