Tuesday, February 8, 2011

Jepikajeyy..

Niii rõõmus olen, see nädal tõotab hea olema..;)
Täna siis:Gajane käis koos minuga trennis maybe hakkab käima kh..:D
Siiis: ma läksi koju viisme Gajne kh ära koju ja siis jõudsin home-i.
emme ütles et kle me käime ruttu poes ära,kohe tagasi..
Ja siis nad läksidki ja siis olid u 2 tundi või nata vähem hakkasin juba muretsema et miks nii kaua..
Ma läksin siis kell8 enda tuppa õppima.
Järsku mingi hull kiljumine väiksed õed tulevad minu tuppa,ütlevad et emme ja issi ostsid meile kiiisu..:D
Ma olin šhokis ja siis ta oli niii numpsik..:)
Nyyd lubab ta end aind minul sülle võtta ja mängib minu voodi all..:D
Siis ma avastasin mõned ta huvid:
Talle meeldib pastakaga mängida..;)
Ta  läheb kahe käpa peale ja siis vaatab ennast peeglist-on ilueedi..;)
Ta nimeks sai siis Bruno :D
Gajane kunagi reedel minu poole ööseks saab funny veitsa jamh...:D
Ühesõnaga ma armastan oma kiiiisumiisut..(L)...;)
Parimate soovidega,
Katre..;)
Ei tglt Tsau jh..:D
-PS:see on minu kiisu kaksikvend..;)

No comments:

Post a Comment