Wednesday, February 2, 2011

Lõõõpuuks -_-

Hei!
Ma võtsin kh lõpuks oma laiskuse kokku ja hakkasin kirjutama,
Sorry Gajane kui sa pidid ÜKSI nende meelt lahutama :D
PS: Ma ei tea kyll paljud loevad aggg jamh..:D
Yeyy, varsti saab 200 vaatajat v lugejat täis..(Y).
Good for us, jätkake samas vaimus..:D
Ma juba oot... 1 2 3 4 ..ma pole juba 4 päeva koolis käinud..-_-
Ja see nädal ei tule üldse..
Jamh ja ma avastasin et mul on 4-5 haigust korraga ..:S
-Mingi Gripp, nohu, peavalu, ee..köha natu, ja siis palavik oli eile 38.4.
Haige on nii nõme olla,
Parem istuks kooolis, ausõna..:D
Et siis mis ma päev otsa teinud olen, kõik need päevad?
-Telekat vaadanud...PS: Mitte ühtegi normaalset saadet ei tule argipäeviti aind mingid kordused mida ma juba näinud olen..
-Siiis, arvutis olnud...
-Ja siis enamus päevast maganud..-_-
-No mitte päris nii...:D                       ---:D
friendship-quotes Ongi kõik,
Stay in touch..:D
Katre

No comments:

Post a Comment