Saturday, March 19, 2011

kaua veel?!

nii.... tere-tere. :D
täna on laupäev, wuhuu. :D
ahjaa, vaheaeg on ka ju. yayzzzz. :D
täna arvatavasti helmi poole, t-särki tegema ühele tüübile. :D
niišiiš, eile ma ei jõudnud teist positust kirjutada, sri, i hope you forgive me.
hmm... eile läksime hannaga peale kooli mäkki (enne seda käisime minu poolt kiiresti läbi), siis läksime kesklinna, mingi kell 8 jõudsin koju või midagi sellist, siis ma helistasin helmile, et läheks mäkki (ta tahtis ennem :) ), ta oli nõus ja siis me avastasime, et võiks bussi peal koos saada kokku ja siis läheks koos koju, niih... siis saime bussi peal kokku ja me rääkisime terve tee tema värvist, aga see ei olnud igav. ;) :D
niih... siis me plaanisime homme tema juures kokku saada ja teha shane dawsonile särgi ja kirja. vot nii!
ahjaa, ja kesklinnas me hannaga plaanisime minu onu juurde minna (ta elab tigutornis), et sinna kõige kõrgemale, vaateplatvormile minna, hanna tahtis, aga ma ei viitsinud. :P
vb teine päev.
aga praeguseks...
TADAAAA! :D
Gajane.

<-- yeah! (Y)

1 comment: