Tuesday, March 29, 2011

Oops I did it again...

Hei hopsti väikevennad. :D
Niisiis, praegu ma olen haige (nagu näha) ahjaa, ma olin eile ka ju. :D
Peaks varsti midagi süüa võtma aga vaatab.
Vaheajal midagi erilist ei olnud, v.a. Kätriini sünna ja minu korteri suitsu täis ajamine.
Hmm... pole kaua kirjutanud, sest viimati ma kirjutasin eelmine kolmapäev või teisipäev äkki.
Niisiis, me oleme suveajale üle läinud, jah?
Nüüd saame rohkem magada w? Ah, ma ei tea. :D
Mul pole midagi erilist rääkida, kodus on nii igav.
Ahjaa, pühapäeval ma oksendasin öösel kaks korda. VAJALIK INFO! või mis? :D
I'M A SCATMAN, BE-BA-DA-BA-PA-BOP :D , see laul on kummitanud mind terve hommik. :D
Nii, ma nüüd sööma. :D
Päris lühike post tuli muidu, aga jahm.
Olge tublid!
Nautige kevadet!
Tsauka.
Gajane





<-- Tahaks! :) :P

No comments:

Post a Comment