Sunday, March 20, 2011

take the flash off. -.-

heihopsti väikevennad. :D
niisiis, mul on praegu suht igav, mitte midagi ple teha.
hakkan varsti youtube's videosid vaatama ja värki-särki. :) :)
niih... eile käisin JÄLLE mäkis, DON'T JUDGE ME.
ma tellisin sealt, väikese sprite, väikesed friikartulid, õunapiruka ja mcflurry (crunchie).
mingi aeg tulid sinna mingi poiss ja kaks tüdrukut (pubekad) ja siis nad tegid
seal peegelkaameraga pilte, see ajas suht närvi, kuna nad tegid seal välguga pilte, ugh.
ma olin nagu: ''DUDE, TAKE THE FLASH OFF!''
kirjutasime shane dawsonile kirja, peaks ära ka saatma. :)
nii... olin seal mingi pool 9-ni, siis tõmbasin sealt uttu.
sealt edasi koju, empsi sõbranna oli seal.
kodus hakkas mul eriti igav, kuna ma ootasin 1-2 tundi, et issi annaks mulle internetijuhtme.
gosh, ma peaks wifi-ruuteri siia hankima. :D

elu on ilus, või mis? :P
okei, tsauka.
Gajane.

No comments:

Post a Comment