Thursday, December 29, 2011

sup?

tsauka.
üle pika aja ma nüüd blogin, loodan et olete õnnelikud. :D
igatahes, mitte midagi erilist pole juhtunud, 2. veerand on edukalt lõpetatud ja vaheaeg on käes.
oleks mul vaid midagi kirjutada siia.
igatahes, eks ma räägin mida ma olen viimastel päevadel teinud.
esmaspäev - olin kodus, lasin lebosse ära jne.
teisipäeval sain kätu, nele ja hannaga kokku, tegime kusagil võsas lõket, normal. :D
kolmapäeval sain ma KATREGA kokku, käisime mäkis, kolasime mööda lõunakeskust ringi ja proovisime punast huulepulka, mis oli kohutav.
täna käisin mariaga kinos ''vana-aasta õhtut'' vaatamas, ülihea film on, soovitan kõikidele. :)
hmm, mis veel, ahjaa, ma sain uue telefoni jõuludeks, samsung galaxy gio :)
enne oli mul nokia 5310 xpressmusic, pidas kaua vastu.
hmm, praegu õgin siin enda banaanilaaste karamelliga, good shit, aga ajavad joogijanu peale.
eks ma otsin mingeid pilte ka siia.... *searching*

















esmalt Koit Toomest üks pilt XDXDXD laav laav irwwww

ahjaa, ma olen pildistama ka hakanud, ma suht harva pildistan ,aga jah













hullem fotograaf olen...











































tegin kassist ka pilte



















teised pildid tulevad hiljem
gaja.

No comments:

Post a Comment