Friday, March 16, 2012

Blogi ajalugu. (osa 1.)

Tere õhtust, austatud blogilugejad!
Tahtsin Teile rääkida meie blogi lugu.
Hakkame aga pihta...
Kuna me blogi pidama hakkasime?
Kuupäeva ma täpselt ei mäleta, aga ma mäletan seda, et Katre jäi mulle see päev ööseks.
Kolasime arvutis ringi ja tegime muud huvitavat, aga äkki torkas pähe idee, et teeks blogi.
Nii me siis hakkasimegi tegema.
Blogisime nii palju, et sõrmed valutasid, aga miski tuli ette ja nüüdsest me blogime heal juhul, ainult korra kuus.
On olnud raskeid aegu, aga on olnud ka toredaid aegu.
Kui sai täis meie 100.postitus, tähistasime me seda uhkelt ja saime kokku, pärast seda ei ole enam blogimine minu prioriteetide hulgas, vabandust.
Olen endale koguaeg lubanud, et blogin rohkem, aga mingi blokk tuleb ette ja see asi jääb katkiseks.
Vahepeal oleme ka mingisuguses tülis olnud Katrega, aga see lahenes kuidagi ära, lihtsalt omasoodu.
Kui nüüd mõelda, mida ma muudaks selle blogi hulgas (sisu, pildid, stiil jne.), siis ma ei muudaks ilmselt mitte midagi. Iga postitus on kuidagi eriline ja omamoodi, see mulle blogimise juures meeldibki.
Aga kui nüüd vahest vaadata meie eelnevaid blogipostitusi, siis vahest ma lihtsalt mõtlen, et miks ma niimodi kirjutasin, põhimõtteliselt ma hakkan enda vanu postitusi analüüsima, aga ma teen seda väga harva (2-3 korda aastas).
Vahest ma mõtlen, et milline mu elu oleks kui seda blogi poleks, ma arvatavasti ei oleks Katrega nii suured sõbrad kui praegu.
See blogi on meid kuidagi sidunud, oleme vahetanud informatsiooni ja tänu sellele me õpime inimest rohkem tundma õppima, see on kindlasti esimene pluss blogipidamise hulgas.
Järgmised osad tulevad ka kunagi.
Head õhtut!
Gajane



No comments:

Post a Comment