Thursday, January 27, 2011

heiks..:D/Sooo sick,,;S

Sorry mulle tundub, et avastasin just uue sõna..:D(heiks)
Ma olen haige:S tglt kaaa  peale kooli läksime trenni ja ma ei saand seal midagi teha
 kuna mul on pea mis valutab ja muide mul pole mitte eales pea niimoodi valutanud ;S
                                                                 

Nii numps..aw..:D      
Et mulle hakkasid kiisumiisud meeldima(Y)                                                 










Täna koolis siis:
Esimene ja teine tund eta, ei ole võimalik nii igavat tundi teha..
...minu jaoks igavat..
Kolmas oli ee.Ajalugu vst.vaatasime mingit shakespeari filmi.;)
...üleelatav..:D
Siis oli ussa kus booringlesime..:D
Siis oli lõpuks söömine-toit mis polnd väga söödav..;(
...agg ma pidin sööma,kõtu oli tühi..:D
Siiis tuli hmm..aaa..lota-seal oli mingi töö,loodan et saan vhemalt nelja,
viimaselajal palju 3-esi tulnd :S
Ja siis oli keka kus me tegime mingeid võrkpalli harjutusi..
Ja siis kaua mittte oodatud trenn.ma lhtsalt ei suutnud mu pea valutas/siuke tunne et pea plahvatab khe..
Homme kooli ei lähe,seegi hea, ma aravan et mu pea plahvataks siis päriselt..:S :D
Ja trennis Ritzz ütles et magus ja närimine aitab peavalu vastu
 eks ma võtsin siis ühe magusa nätsu, natuke aitas aga eiiiiiiiii..:S
Siis ma trippisin koju (oihh,Sale su sõna jäi külge..:D)
Sõin ja jõin siis läksin magama kuigi kell oli u 7..
aga ma ei saand tahtsin et peavalu kaoks..:D
Ja siis ma ärkasin kell 22.00 üles ja vaatasin et väiksed magavad juba ,,
Ja siis ma kööki/teed..:D
Ja siin ma nyyd olengi elus,aga jubeda peavaluga..:S'
- nii koom pilt..:D

-me..:D
-:D


Okke,tsaukspauks.:D
Katre

No comments:

Post a Comment