Friday, January 28, 2011

hommik!

tere-tere! :)
pole täna kirjutanud, nii et siit see tuleb!
täna pole mitte midagi erilist juhtunud...
peale kooli läksime klaasikatega (kätu, hanna, nomma ja sander) tähtverre,
kuna me peame seal 10 tundi suusatama, kelgutama või jalutama.
nii haige, me jalutasime seal kindlalt üle tunni natukene, aga õps ütleb,
et meie jalutasime ainult mingi pool tundi.
nii, et mul on veel vaja kõndida (,suusatada, uisutada) 9 tundi ja 30 minutit.
NEVER EVER! :S
ma lihtsalt ei tee seda.
mul oli peaaegu kogu keha ära külmunud,
c'mon ma ei saanud telefoninuppe korralikult vajutada. :S
kui koju jõudsin (issi tuli järele õnneks (Y) ), siis avastasin, et mul
olid jalad märjad sellest jalutamisest.
GOSH! :S
ma vihkan meie kehalise õpsi, selline väärakas.
igatahes...

olge mõnusad!
tsaukss.
Gajane

No comments:

Post a Comment