Friday, January 28, 2011

Heiks..:D

Joujou,
Täna ei pidanudki kooli minema jess, aga mu pea nii valutab..:S
Hommik: Ärkasin u kell 10 üles disko peale,
mu õde tegi üksi diskot, hea ärkamine..:D
Ja siis ma võtsin läpaka,
Rääkisime Ritzuga msnnis ta oli koolis..
Ja siis ma leidsin täna mega ´koome lauseid vms.
NT:
Keegi: Mu onul oli täna raske päev, Pani pluusi selga nööp kukkus ära võttis kohvri sang tuli ära,Peldikusse ta ei julgenudki enam minna..:D
Lase ennast õhku, õhus on armastust..:D
Ja siis Elu on nagu lehm,saab pulli..:D
lõunal: Sõin 2 võileiba,
JA siis olin nsm teleka ees jne.
Peavaluga ei jõua midagi teha kaa ju...:D
Ja siis õhtul: Issi tuli koju ma käisin korra väljas ja siis jmh..:D
Tulin koju,räägin Gajanega skypes ja siis siin ma olengi..:D
Tsaubokka
Katre

No comments:

Post a Comment