Saturday, January 29, 2011

jou jou.

tere-tere! :D
niisiis, tänasest päevast pole mitte midagi rääkida.
sest pole midagi erilist teinud.
magasin mingi kell 11. :D
siis lugesin tund aega raamatut, läbi sai. :D
hea raamat oli. (Y) (''Kuidas elad, Ann?'')
meile on üks lugeja juurde tulnud, jess. :D
hmm... emps tegi pannkooke ka, nämma, maasikamoosiga :D
edasi pole mitte midagi erilist joonud, praegu lõpetasin tee joomise.
ahjaa, ma pidin uue msni tegema, kuna keegi oli mu msni sisse häkkinud
ja mu konto ära blokeerinud. :S
haige, ma ei saa aru kus selle ilu/lõbu peitub. :S
igatahes, pange endale rasked paroolid/salaküsimused :D
siis ei saa keegi sisse häkkida.
mul pole enam mitte millestki rääkida,
kuna pole mitte midagi teinud.
GOSH, see jutt hakkab korduma. :D
parem kaon ennem ära, kui hakkan seda juttu uuesti kordama,
vb täna kirjutan uuesti, aga vaatab. :D

olge mõnusad!
tsaukss.
Gajane

<--- M&M tahad? :D

No comments:

Post a Comment