Monday, February 28, 2011

ajou, pole ammu kirjutanud või nii...

jou jou tsikitaaad. :D
mmm.... pole mitte midagi erilist kirjutada <---- LIAR.
okei on.
mm... ma lõikasin juuksed õlgadeni, jeiii. :D
siis, mu kass on mingi hiiglaseks kasvanud, minu arust. :D
mm... issand ma pole nagu nii kaua kirjutanud.
ahjaa, ma olen haige ka, wuhuu. :D
lasin liiga lebosse ära vaata. (H)
käisin auras mingi eelmine nädalavahetus, aga sellest te juba teate,
kuna ma blogisin sellest juba, YAY!
ma nüüd avastasin, et ma pole mingi 1 nädal ja 1 päev kirjutanud blogisse.
how did that happend?
like seriously. gosh!
anywayz, ma hakkan jälle kirjutama igapäev, ma usun. :)
ok ma nüüd pannkooke sööma moosiga. yayzzz...

ok
olge mõnsad!
sauki-bauki.
Gajane has left from the blog.

PS: Täna pilti ei tule, kuna ma olen isa läpakas. lawl

No comments:

Post a Comment