Tuesday, March 1, 2011

täna olen kuidagi varajane.

hei hei, suured ja väikesed.
ikka veel haige, aga homme kooli, ouu shiiit. :D
hmm... ma suht tund aega tagasi ärkasin ja niipea kui kõik kodust ära läksid (v.a. kass ja deegu),
siis ma tormasin kohe arvutisse, lolz.
hmm... hetkel pole midagi veel kirjutada, aga jamh, igav hakkas.
tahaks täna kiiresti ära kirjutada, et te (lugejad) saaksite kohe lugema hakata, niipea kui koju jõuate,
aga ma ei usu, et te (lugejad) just igapäev loete, aga loodame parimat (katrega). :D
igatahes, kas te siis teate, kes sobib katrele elukaaslaseks?
vaadake eelmist postitust minu poolt ja teatage mulle, eks? :D
ennem katrega rääkisime natuke msnis ja varsti hakkame skypes rääkima.
skype on meie jumal. :D (tglt. ei ole)
ahjaa, ja me rääkisime katrega eile 4-5 tundi skypes, no kujutage seda ette!!! :D
minu uus rekord, vot!
egas jah, ma nüüd minema.

olge mõnusad!
tsaukss.
Gajane

No comments:

Post a Comment