Thursday, March 31, 2011

Fun, fun, fun, fun.... L00KING 4 THE WEEEEEEKEND!

fuck that shit, imma chill. :D
yo-yo bitches. :D
say whaaaaaaaaat. :D
niih... täna olin koolis (...), siis peale kooli nele poole, uut tuba vaatama ja nsm. :D
nii... olime siis seal, siis hakkasime üksteist lööma (naljapärast), siis mingi läksime elutuppa sumot mängima or smth like that, ah ma ei tea mida need paksukesed teevad seal mati peal, aga me igatahes proovisime neid järgi teha. :D ülinormaalne, vms? :P
niih... siis mingi kell 6 tulin koju, olin niisama, vaatasin tv6-lt multikaid, DON'T JUDGE ME!! :D, siis oli aeg pühenduda õppimisele ja praegu mõtlen enda armastusluuletusele, jah te lugesite õigesti, meil on vaja inimeseõpetusse teha, ülimahe ;) , thumbs 4 dat. :D
teate mis, ma värvin juuksed vist mustaks, ah ma ei tea, igatahes jah, ma plaanin midagi oma juustega teha :D
okeih, ma nüüd oma luuuletust tegema ja siis loodusõp. kt-ks õppima. yay! :D :S
okei
pakaa.
tsauks
sayonara!
Gajane. :P

(ma tegin uue kujunduse, liiga palju värvi, no offence katre)

No comments:

Post a Comment