Monday, April 4, 2011

Käi metsa sibul..

Pead ikka tagasi tegema jahh?!:)
Okei tunnistan et mulle meeldib see taust, agg vaheta pliizo see pannkoogi värgendus ära..:)
Souu..
Sibul miks sa juuksed mustaks plaanid värvida?!.
Sul nagu ongi need ju mustad :D
Eniveiizz...
Mina teen endale kohe roosad triiibud:)
That was true..;)
Igastahes.
Mina käisin Lätis reede-laupäev..
Livu akvaparks..
Thumbs upp.;P
Ja siiish Lido restoran..
Omgger kui suur see on maiteadnud kust alustada..:P
Jasiiis mm.. Joon cocat praegu..;P
Eniweizzz.
Ma eem..
AHhhhhjjjaaa..
Ma olen nii õnnelik..
Ekoolis mega head hinded nagu.;)
5,5,5,4,4
Jasiiiis..
Ma kohe jooksma ..
Kuskile Haage kanti vms.
Trenni vaja siiski teha juu..:D
Ja siiis ongi Finito vast..:P

-Uuuuuu lala, oma silmi nyyd ei usu maaa...:)

-Me likes it..;)
Tsauukipauuki.
Katre

No comments:

Post a Comment