Tuesday, April 5, 2011

I'm coming home, coming home, tell the world that I'm coming home...

let the rain, wash away, all the pain of yesterday.
Niiii hea laul. :)
ahjaa, yo-yo! :D
muna, mu juuksed pole musta värvi, need on tumepruunid. :D
Nii... pühapäeval käisin lõunakas sõbrannaga, pmst. me otsisime riideid ja otsisime kohta, kus saab süüa. :D
Hmm... esmaspäeval (eile), olin k00lis. -.- sealt edasi hannaga tema poole ja sealt edasi kesklinna, ülimõnuuus.
söötsime seal vaikselt parte (emajõe ääres), siis me mingi kõndisime raekotta, kleepisime plaastreid üksteise kottide ja jopede peale, ülinormaalne, vms? :D
hmm... siis sealt edasi kaupsi, otsisime kevadeks kingi, mulle jäid silma mingi 3-5 paari kingi, megakenad btw. :D
ja siis mingi kell 6 jõudsin koju ja siis õppima. -.-
hmm... enam polegi vist palju rääkida...
ahjaa, ma tulin täna k00list varem ära, i felt sick. :(
okei, ma nüüd minema.
gotta fight with sickness.

tsauks.
Gajane

No comments:

Post a Comment