Thursday, March 17, 2011

Heihoo heihoo, mul rõõmsaks tuju lood..

Heihooo heihoo...
Kirjutan siis tänasest..
Hommik, koolis
-Esimene ja teie tund vaatasime filmi, mis oli üsna igav sst ma olen seda näinud juba ja siis lebotasin seall..;P
-Kolmas tund oli siish Ajalugu kus me vaatasime KAH filmi Marco Polo, miks peavad ajaloolised fimid nii igavad olema!?. vhemalt minu arust'.
Siissh Läksime bussiga sinna mäkki kõrvale mingisse spordi värgendusse, seal toimus siis spordipäev
Mängisime siish pioneeri, Saime teise koha vst üsna okei..;)
Siish trippisime Sale, Agnese ja Isabeliga Mäkki..:P
McFlurry omab kõik ära..:P
Nämm-nämm.
Siis suundusin bussi peale ja kodumaiie..;P
Sibulaga veits aega skypes ja siis väljaa..;P
Seal siis igast särki-värki.
Koduuu..
Nyyd siis kriblan siiiin ja varsti midagi kasulikku tegema..
Jeyyyhuu lõppudelõpuks saabus meie kaua oodatud vaheaeg!!!

homme saame tunnistused kus mul neljad-viied!:)
Siiishh ahjaaaa..
Ma tahan suve!!!!!!!
Miks peab olema üldse maailmas talv?!?!
Mõtetu aastaaeg.-_-
                                                    
Japjap.
The end of the story is..
Olge moodsad..;)
Katre

No comments:

Post a Comment