Thursday, March 17, 2011

i just came to say HELLO!

oh hi guys! :D
niisiis, ma pole ammu kirjutanud, sorri.
ma plaanin nüüd korralikult kirjutada.
loodan, et katre hakkab ka kirjutama.
mul pole midagi erilist kirjutada, kuna midagi pole eriti juhtunud.
ma tulen igatahes trampoliini trennist ära.
ma kavatsen homme minna linna peale kooli, mahe. (H)
trollin seal niisama sõbrannaga ja söödame seal niisama parte. :D
ma suht jõudsin just koolist, mingi kl 12 lõppesid tunnid, siis trollisin koolis mingi tund aega ringi klassikatega ja lasime küpsised peeneks. varsti kavatsen midagi arvutis mängima hakata, yayz, kuna mul on nii igav.
homme on REEDE ja siis algab VAHEAEG, mis on eriti mahe, kuna emps on suht igapäev (vist) koolitusel, siis ma saan niisama kodus lebotada ja linnas passida.
pean seda aega targalt kasutama. :)
nii... loodan, et te (lugejad) hakkate uuesti meie blogi lugema ja kui keegi on vaadanud seda, siis meil on JÄLLE uus kujundus (by: me (Gajane) ).
täna koolis tegime süüüa, mingi spagetti carbonara ja siis me tegime veel šokolaadi-kakaoküpsiseid. nom-nom.
küpsised olid mahedad, jätsime hiljemaks ka. :D
hmm... sun of a gun, sun of a gun, see laul on mind terve päev kummitanud, aga see on hea laul ka.
(Oh Land - Sun of a gun)
Cause I like....... BIRDS! :D
nii, ma nüüd tõmban uttu.
ma täna pilti ei pane, kuna ma isa läpakas. kewl. :D
okei siis...
tsaukss.
Gajane

No comments:

Post a Comment